tirsdag 25. mai 2010

En hilsen til alle som får sine kommentarer avvist

Min intensjon med denne bloggen er å spre informasjon om å være etnisk norsk muslim i Norge. Den har ikke til hensikt å være et diskusjonsforum eller en debattside. Du må gjerne kommentere innleggene, men etter periodevis stor pågang av ufin kommentering har jeg sett meg nødt til å moderere kommentarene.

De styggeste kommentarene er ikke signert med navn eller e-mailadresse, og er derfor bare feig skittkasting. Slikt ser jeg ingen grunn til å publisere på min blogg, som leses av svært mange mennesker. 

Er det din hovedoppgave i livet å påpeke for andre hvor dårlige muslimer  og mennesker de er, bør du se deg om etter en ny jobb. Eller en ny arena. Lag din egen blogg, bruk din ytringsfrihet. Men slutt å plage andre, det er en skam for deg selv og religionen du påstår å representere.

Astaghfirullah! 

Islam er fred, islam er nåde, omsorg, nestekjærlighet, tolmodighet, rettferdighet og forståelse. 
Islam er fra Gud, og Gud er god!


3 kommentarer:

Elma sa...

bare fordi det ikke er ikke signert med navn eller e-mailadresse, betyr det ikke at man nødvendigvis er feig og eller ønsker å være annonym. Jeg orket bare ikke logge på for å legge en kommentar

Jeg kan skjønne at du ikke ønsker debatt.
Kommentarene mine som du nå har moderert var ingen angrep på deg.

Det er derfor også utrolig feigt av deg å moderere kommentarene bare fordi folk kan ha andre meninger enn deg

Valgerd sa...

Hei Elma!
Dette er ikke et debattforum, men jeg tillater folk å ha andre meninger og uttrykke dem. Det vil du se hvis du leser kommentarene under flere innlegg.
At du beskylder meg for å være feig, får stå for din regning.
Takk for at du leser bloggen min allikevel.

@valgerd

Katrine sa...

Det er et viktig poeng, dette er jo en privat blogg og du kan selv bestemme hva du moderer bort.