mandag 14. juni 2010

Opptrapping av posting

Asalamu aleikum (jeg hilser deg med fred)!


Jeg har de siste månedene vært opptatt med en del frivillighetsarbeide, rettskriving og språkvaskings oppdrag, twitring og ja, tro det eller - jeg skriver på noe jeg håper skal bli en bok.


Nå nærmer fastemåneden Ramadan seg med stormskritt, og min intensjon om å feire denne muslimske høytiden med deg som blogg-leser står fortsatt ved lag. I fjor laget jeg en egen Ramadan 2009 blogg, mens i år kommer jeg til å bruke denne bloggen også i Ramadan. Bloggen har nå en stor, fast leserskare, som gjør at det er hyggelig at dere kommer innom her - og gjerne hver dag. 


Jeg skal også lage en egen webside som samler mer utfyllende informasjon om islam, og som også skal være en veileder for de som søker informasjon om islam i Norge. In sha Allah (hvis det er Guds vilje at det skal gå slik), skal alt dette gå bra, slik at vi får vist hvilken kjærlig og fredelig religion islam faktisk er, og ikke slik den blir fremstilt av våre motstandere eller gjennom islamofob media.


Jeg er dypt takknemlig over alle kommentarer, hilsener og tilbakemeldinger jeg får fra mine lesere, så fortsett å skrive er dere snille. Spesielt rørt er jeg over dere nye muslimer, som tar kontakt for å få hjelp til å tre over fra et liv som ikke-muslim, til å bli muslim. DET er det største vi kan oppleve, og alle muslimer gleder seg med dere. Velkommen som søstre og brødre, velkommen til en storfamilie! Velkommen til islam!


Har du ønsker om blogg-tema, spørsmål eller ønsker å e-maile meg kan du bruke adressen; valgerd2003@yahoo.no (husk .no ikke com).


oaleikum asalaam, ha en riktig fin dag!






Ingen kommentarer: