fredag 31. desember 2010

Fanmail til en "muslimfitte"

Dette er noe av hva jeg mottar i kommentarfeltene på blogginnleggene, som jeg vanligvis ikke publiserer. Du forstår kanskje hvorfor?

"Feige, forræderske muslimfitte! Du publiserer bare de som er enige med deg. "Flott innlegg, Valgerd ... Helt enig med deg ... Bra skrevet og jeg er enig med det meste ..." Typisk. Faen, en norsk kvinne som lar seg pule av de bedritne, helvetes muslimskjeggjævlene får meg til å spy. Liker du det når de skjeggapene stønner mens de spruter det i deg? En vakker dag får du nok hodet barbert som fortjent, akkurat som tyskertøsene etter krigen. Da får du ihvertfall en grunn til å gå med en hijab på huet."

Slik er hverdagen for norske muslimer som bruker sin ytringsfrihet til å motvise en brøkdel av den løgnen som blir publisert i media eller gatelangs, om islam. Er det rart de fleste velger å holde kjeft?



11 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er sjokkert.

Anonym sa...

Ja, det er helt utrolig hva enkelte mennesker får seg til å gjøre. De er jammen tøffe der de sitter som anonym bak PCen, skikkelig tøffe.

Og jeg syntes faktisk det er ganske illa at mange ikke forstår at mange muslimske kvinner går igjennom dette også på gaten, der enkelte mener de har rett til å kalle en muslimsk kvinne for hva de måtte ønske.

Trude

Somia sa...

Bra du valgte å legge ut en av kommentarene. Sånne kommentarer har jeg også fått tidligere. Merker de er enda grovere mot norske kvinner.

Murmeluppa sa...

Å Gud!!! Nesten ordrett hva jeg ble "angrepet" med den tiden jeg var i redaksjonen på islam.no....lurer meg på om det er samme fyr. Meg skulle de/han slepe naken etter håret på karl johan, mens folkemengden spyttet på meg og kastet råtne egg og tomater eller noe sånt, for så å barberes på hodet...noe i den duren...maaaange år siden... jeg var definitivt en landsforræder som måtte smmenlignes med "tyskertøsene" og fortjente samme behandling...
Du vet du kan anmelde sånt?

Anonym sa...

Er det mulig??? Er dette voksne mennesker som uttaler seg på den måten? Helt utrolig... :-(

Mona

Maria sa...

Hei Valgerd

Jeg er sjokkert, men samtidig ikke så overrasket allikevel. Jeg har mottatt lignende bemerkninger selv, og i motsetning til deg så blir jeg ofte fly forbanna og svarer tilbake i samme foraktfulle tonelag som dem.

Kanskje nettopp det de ønsker å oppnå, men jeg vil ikke være med på å sitte der taus lenger og ikke forsvare meg eller andre lignende ting.

Men for meg har det vært om andre temaer enn om å være muslim slik du er. Jeg har nemlig ønsket å gå andre veier, og fått høre det så sjokkbølgene nærmest har ligget som en sky over meg. Ikke en særlig god følelse, nei.

Jeg synes du skal anmelde vedkommende, eventuelt legge deres IP-adresse ut offentlig. Bare sørg for å overføre bloggen din på eget domene først;)

Det virker sikkert veldig hevngjerrig fra min side nå, men jeg har opplevd en del ganger at ofte så er det vel det eneste som hjelper, kanskje? At drittsekker får smake sin egen medisin, får se resultatet av sin egen holdning og oppførsel.

Når du skriver på slutten at det ikke er så rart at de fleste velger å holde kjeft, så er jeg egentlig litt uenig med deg i det der. Det er jo nettopp DA dere bør skrike ut og reagere!!! Jeg vil gjerne ha reaksjoner, flere saker om hvordan unge kvinner blir truet på livet, eller behandlet av nordmenn som later som om de er gode "kristne"!!!

Ja, lett for meg å si, kanskje? Javel, så er det lett for meg å si sånt, men jeg er så lei av at dere tier hele tiden!!!

Jeg er så drittlei av at "gode muslimer" skal vende det andre kinnet til. Tror ikke noen av profetene hadde gjort dèt, nei, selv om du sikkert er uenig med meg i det. Jeg vil ha litt reaksjoner fra dere. Og ikke reaksjoner om at se! dere kan jo starte egne bedrifter, dere også! Dere klarer jo ganske bra, dere også! Dere er jo helsikes flinke til å ta høyere utdannelse enn etniske nordmenn!!!!

Jeg vil ha en reaksjon, jeg vil at dere skal gå i tog, vise dere fram, slåss for dere selv, ikke ta imot dritt hele tiden. Javel, så slipper ikke avisene alltid til minoriteter, men det finnes da vel andre medier man kan bruke, kan man ikke?

Blir så eitrende sinna avogtil på alle såkalte muslimer som sitter og klager over at de blir uglesett, men så gjør de jo det samme tilbake da, uten å gidde å slåss for seg selv og sitt.

Nei, nå ble det mye babbel her.... Men jeg kommer til å følge bloggen din da:) Mye spennende her, og du skriver på en treffende og formidlende måte:)

Linda sa...

Tyskertøs ble jeg også sammenlignet med da jeg skrev et innlegg på islam.no's forum for 4 år siden i forbindelse med at jeg er sammen med en muslimsk mann.. Skal man tro dette er èn og samme person som oppsøker muslimske miljøer på nett og spyr ut sin forargelse til de han snubler over? Begynner virkelig å lure..
Patetisk er det uansett..

norskgoy sa...

Mangel på folkeskikk er en universal egenskap.

Anonym sa...

OMG, dette var ille! "/

Anonym sa...

Frustrerte mennesker finner man over alt. At en person velger å ordlegge seg på denne måten sier mest om h*n. Uansett er dette noe en blogger må regne med at kan skje. Jeg synes ikke du skal følge rådet til Maria om å eksponere slike personer - da synker du bare ned på deres nivå. Jeg anbefaler, om du synes det er bryet verdt, å svare personen saklig, rolig, behersket og med en respekt som antyder at du ikke i det minste lar deg affisere av utskjelling.

Samtidig vil jeg påpeke at det finnes et grunnlag for at slike frustrerte mennesker kan velge å ta ut sin frustrasjon på deg på en slik måte. Det kan oppleves som ganske urettferdig at blant visse innvandrergrupper er mange av gutta pågående overfor norske jenter, mens jentene er utilgjengelige for norske gutter.

Anonym sa...

Er det mulig,,, Dere som skriver dritt om Islam har null arfaring om islam, om dere ikke viste det så må dere vete det.

steden for at dere bruker tida deres på å skrive dritt om andre og andre sine religionar, så bruk tida deres heller på å studere.. hva betyr islam?

om du leser koranen fra første side til siste side så vedder jeg på at du eller dere kommer til å bli muslim.. bare om dere er en bra person..

hvem er muslim og hvem er kopi av muslim..