onsdag 23. februar 2011

Hvorfor det er verdt bryet å være en offentlig kjent norsk muslim

Jeg måtte felle noen tårer fordi jeg ble så rørt da jeg leste denne e-mailen;


"Asc wr wbr
Søster Allaah yubaarik fiika mashaa Allah. Jeg ble veldig glad da jeg så bloggen din. Du er vildig god eksempel for oss alle muslimer.  Den jobben du gjør er veldig viktig, du er Norsk og kan forklare de andre norskene hva Islam egentlig er, slik at de forstå at vår religion er bassert på barmhjertighet og fred. Jeg synes at Norske folkene er gode folk, og når de forstår hva islam egentlig er så hopper fra Allah at vi ser mange lik deg inshaa Allah. Asalu-Laaha laka alxusnal khaatima. Uxibuka fi-Laah. Fred være med deg."




1 kommentar:

amrama sa...

Jeg er helt enig, det er godt for Islam og muslimene i Norge å ha en norsk, ikke minst kvinne som kan forklare og fortelle! For jeg veit det sitter alt for mange uvitende mennesker som tror og syns en masse...